Soluții modulare

Farmacie

icMED oferă soluții software și hardware modulare, concepute pentru a satisface necesitățile furnizorilor de servicii medicale. Special creat pentru farmacii, icMED este proiectat să răspundă nevoilor specifice acestora, asigurând eficiență și suport avansat.

CONTACT icMED
img

Modul Farmacie
cu Circuit Deschis

Modulul de farmacie icMED este conceput pentru a optimiza și simplifica toate fluxurile de lucru specifice unei farmacii moderne, inclusiv intrări și ieșiri de marfă, gestionarea stocurilor și comenzilor, integrarea cu carduri de fidelitate și multe altele. Gestionarea activităților cu Casa de Asigurări de Sănătate (CAS) este la fel de simplă ca cea privată, oferind un istoric complet și accesibil al pacienților. Soluția icMED este ideală atât pentru farmaciile independente, cât și pentru lanțurile de farmacii. Pentru lanțurile de farmacii, oferim instrumente de gestionare centralizată a stocurilor, a targeturilor și a fluxurilor de ieșire. De asemenea, activitățile legate de furnizori, pacienți sau parteneri pot fi gestionate centralizat pentru una sau toate farmaciile din lanț.

CONTACT icMED

Funcționalități Modul

• Acces online de pe PC și/sau laptop
• Gestionarea fluxului de lucru din farmacii: intrare marfă, gestionare stocuri, eliberare medicamente 
• Gestionarea contractelor cu autoritățile (CAS): eliberarea și raportarea rețetelor compensate 
• Stocarea tuturor datelor în baza de date 
• Funcții de căutare în baza de date 
• Rapoarte și exporturi de date personalizate în format .pdf și .xls pe categorii (intrări, ieșiri, contabilitate, stocuri) 
• Utilizarea concomitentă a mai multor opțiuni de meniu (ferestre multiple) 
• Implementarea cardurilor de fidelitate 
• Validarea automată a rețetelor 
• Comunicare și interogare server SIUI 
• Căutarea și găsirea rețetelor emise de medicii afiliați icMED în cazuri de rețete deteriorate sau neclare 
• Verificarea potențialelor interacțiuni între medicamente integrată în softul icMED Farmacie 
• Raportare către CAS 
• Descărcarea și vizualizarea erorilor la raportare 
• Factură electronică către CAS 
• Interfațare cu portalul ANAF pentru trimiterea și recepționarea facturilor fără operațiuni manuale 
• Actualizări automate și legislative la timp 
• Mecanisme de control și avertizare în timp real 
• Eliberare rapidă a bonurilor la rețete, comparativ cu alte aplicații 
• Acces la statistici și rapoarte detaliate 
• Emisie nelimitată de bonuri și NIR-uri 
• Integrare cu casa de marcat pentru tipărirea bonurilor direct din aplicația icMED 
• Vânzări la liber (fără cumul cu rețeta) 
• Viteză mare la decomisionare - scanarea produselor în ordinea sosirii acestora și gestionarea automată a alocării 
• Vizualizare stoc în timp real 
• Configurare și instruire incluse în preț 
• Suport gratuit și necondiționat pentru raportările lunare către CJAS/CNAS 

img

Asistență
și actualizări

Acest serviciu este inclus pentru orice modul ales de beneficiar și conține următoarele: service și asistență tehnică, call-center 8 -20 (nelimitat), supervizare și consiliere circuite GDPR soft medical și flux medical electronic prin Coordonator Responsabil Protecția Datelor al Syonic, conformare cu cerințe regulament UE 679/2016 privind protecția Datelor cu Caracter Personal, actualizări gratuite ale sistemului icMED la versiunile ulterioare și actualizări legislative, configurarea generală a sistemului, instruire remote sau în locație cu personalul medical și administrativ.

CONTACT icMED
SERVER LIGHTS