Raportare fără erori cu un procent de validare de peste 99%
Raportări la CAS optimizate și generate automat din sistem
Verificare pacient, personalizare
Raportari complete pentru DSP
Raportează direct în Registrul Electronic National de Vaccinari (RENV)
Protocoale complete
Evidența serviciilor cu plată
Genereaza borderouri pentru CJAS in conformitate cu prevederile CoCa
Toate documentele medicale la îndemână
Se poate accesa de pe smartphone sau tabletă
Ofera încărcare automată a seriilor de rețete
Propune alternative terapeutice, pe baza patologiei pacientului
Preia automat bolile cronice ale unui pacient nou inscris pe lista daca acesta exista deja în baza națională de date icMED
Programări automate, înregistrări și încasări pentru serviciile prestate
Baza de date accesibilă în format universal
Gestionarea eficientă a programărilor, a fișelor de pacient, înregistrarea și încasarea serviciilor efectuate
Acces direct la registrul de programări electronic, configurabil la nivel de medic/specialitate, orar și durată standard pentru consultative
Modul management
Generarea automată și fără erori a documentelor medicale
Acces la istoricul medical al pacientului, cumulat în urma vizitelor medicale din rețeaua icMED
Stabilirea diagnosticului și tratamentului din liste predefinite. icMED recomanda singur schemele de tratament
Analiza detaliată a situației veniturilor și a serviciilor performante pe cabinete, medici si specialități, în funcție de tipurile de servicii si de modalitatea de plata
Optimizarea fluxului de activități prin planificarea intervențiilor, înregistrarea pacienților în sistem cu datele lor personale, tipărirea contractelor specifice pentru intervenții și încasarea serviciilor
Jurnal de evenimente actualizat în timp real (internări, externări, transferuri, intervenții, administrări)
Sintetizarea și prezentarea tuturor informațiilor pre-operatorii și oferirea de opțiuni pentru documentarea protocolului operator și a protocolului anestezic
Introducerea, validarea și optimizarea serviciilor decontate la CAS
Flexibilitate în construirea facturilor, adunând automat din sistem serviciile ce necesită facturare
Documentarea apelurilor de urgență, întocmirea fișelor de urgență, gestiunea ambulanțelor, a șoferilor și consemnarea deplasarilor la domiciliu
Raportări complete SIUI și DRG
Raportarea consumului de medicamente și generarea automată a tuturor documentelor contabile specifice
Gestionarea eficientă a programărilor, a fișelor de pacient, înregistrarea și încasarea serviciilor efectuate
Acces direct la registrul de programări electronic, configurabil la nivel de medic/specialitate, orar și durată standard pentru consultative
Modul management
Modul magazie
Generarea automată și fără erori a documentelor medicale
Acces la istoricul medical al pacientului, cumulat în urma vizitelor medicale din rețeaua icMED
Acces la o platforma completă pentru documentarea aspectelor clinice legate de medicina de urgență
Opțiunea de descărcare a bazelor de date în format universal
Preluarea automata a bolilor cronice ale unui pacient nou inscris pe lista, daca acesta exista deja in baza nationala de date icMED
Stabilirea diagnosticului și tratamentului din liste predefinite. icMED recomandă singur schemele de tratament
Optimizarea fluxului de activități prin planificarea intervențiilor, înregistrarea pacienților în sistem cu datele lor personale
Jurnal de evenimente actualizat în timp real (internări, externări, transferuri, intervenții, administrări)
Sintetizarea și prezentarea tuturor informațiilor pre-operatorii și oferirea de opțiuni pentru documentarea protocolului operator și a protocolului anestezic
Introducerea, validarea și optimizarea serviciilor decontate la CAS
Flexibilitate în construirea facturilor, adunând automat din sistem serviciile ce necesită facturare
Documentarea apelurilor de urgență, întocmirea fișelor de urgență, gestiunea ambulanțelor, a șoferilor și consemnarea deplasarilor la domiciliu
Modulul de laborator gestioneaza comunicarea intre aparatura de laborator si sistemul informatic, comunicarea putand fi uni sau bi directionala (adica atat transmiterea cererii catre analizor cat si primirea rezultatelor in functie de posibilitatile analizorului). Acest tip de legatura permite atat eficientizarea modului de lucru cat si optimizarea timpului de la emiterea unei solicitari de analiza pana la comunicarea rezultatului catre medicul care a cerut analiza, direct in fisa electronica unica a pacientului, imbunatatind astfel si privirea de ansamblu asupra evolutiei patologiei pacientului. Si toate acestea intr-un singur loc, intr-un mediu ultraportabil, accesibil de pe orice device cu conexiune la internet.
Modulul intocmeste de asemenea buletinul de rezultate pentru pacient, intr-un format personalizabil, atat cu rezultate partiale cat si finale. Valorile normale sunt configurabile pe varste si sexe iar baza de date pastreaza in format electronic valorile original transmise. Bineinteles ca va ofera de asemenea si diverse rapoarte, centralizatoare sau borderouri (atat cele prevazute in normele de lucru cat si cele personalizabile) si face si raportarea CAS.
Toate intr-un singur loc, la cateva click-uri distanta! Ca o cafea buna de dimineata dintr-un esspresor performant – un minim efort pentru un rezultat final savuros.
Modulul de farmacie realizeaza gestiunea stocurilor de medicamente si materiale sanitare din institutia dumneavoastra. Permite atat introducerea de noi stocuri conform documentelor de receptie cat si scoaterea si distribuirea acestora in functie de modul sau modurile de lucru specifice (bon de consum, condici de medicamente, etc). Ofera posibilitatea definirii si configurarii de gestiuni fiind liantul intre acestea, permitand transferurile, efectuarea de statistici sau rapoarte pentru fiecare in parte. Modulul de farmacie cu circuit inchis permite eliberarea de documente contabile: NIR, nota de transfer, bon de consum, fisa de magazie dar si rapoarte de consum pe diverse produse, balanta de stoc, liste de inventar, generare de fise de lucru pentru inventar si multe altele, intr-un mod facil si convenabil.
Partea si mai frumoasa este ca raportarea SIUI sau SIUI PNS se face direct de aici, fara multa bataie de cap. E ca si cum ati avea asistentul de farmacie perfect.
icMED – soft stomatologic rapid, sigur, accesibil si prietenos. icMED te ajuta sa iti recastigi timpul inapoi. Gestioneaza pacientii cu rapiditate: programari, fisa medicala, manopere, si servicii, eliberare documente. Cu softul icMED munca ta este mai sigura si mai precisa, primesti avertizari privind riscurile relevante din antecedentele pacientului, in baza fisei unice a pacientului in sistemul national icMED.
Fiecare interventie, manopera, radiografiile sunt pastrate securizat in centrul nostru de date sigur si privat, accesibil de tine in orice moment de pe laptop sau tableta cu un browser de internet. Pe langa comunicarea criptata si standardul inalt de siguranta si performanta oferit de data centerul icMED, iti oferim suplimentar posibilitatea protejarii cu PIN a unor programari si informatiilor asociate acestora.
Scapa de problemele de validare, raportare, pierderea datelor, lipsa de suport, dependenta de alte personae si toate relele care vin impreuna cu SIUI. Cu icMED lucrul in contract cu Casa de Asigurari este mai usor si nu mai ai nevoie de SIUI. In plus, icMED face si raportare directa in DES.
Programarile le poti face tu si personalul din cabinet, fara sa va incurcati, atat cu cu softul web cat si cu aplicatia de pe telefonul mobil, icMED Plan, programarile fiind tot timpul sincronizate. icMED are grija de pacientii tai sa fie antetionati prin SMS inaintea programarii, precum si invitati la controlul periodic.
Cu module dedicate pentru registratura, management, gestiune de materiale, sistem de pachete de servicii si colaborari externe, icMED ofera o experienta de soft complet de clinica stomatologica.
Tot timpul suntem alaturi de tine prin centrul de suport tehnic, disponibil telefonic sau prin sistemul intern de mesagerie instanta si asistenta la distanta, direct din soft, in momentul utilizarii lui. La inceput iti suntem alaturi prin instruire, asistenta la primii pasi, configurare si preluarea datelor din istoric.