Soluții

Medic de familie

Raportare fără erori cu un procent de validare de peste 99%

Raportări la CAS optimizate și generate automat din sistem

Verificare pacient, personalizare

Raportari complete pentru DSP

Raportează direct în Registrul Electronic National de Vaccinari (RENV)

Protocoale complete

Evidența serviciilor cu plată

Genereaza borderouri pentru CJAS in conformitate cu prevederile CoCa

Toate documentele medicale la îndemână

Se poate accesa de pe smartphone sau tabletă

Ofera încărcare automată a seriilor de rețete

Propune alternative terapeutice, pe baza patologiei pacientului

Preia automat bolile cronice ale unui pacient nou inscris pe lista daca acesta exista deja în baza națională de date icMED

Programări automate, înregistrări și încasări pentru serviciile prestate

Baza de date accesibilă în format universal

Medic Specialist / Policlinică / Clinică

Gestionarea eficientă a programărilor, a fișelor de pacient, înregistrarea și încasarea serviciilor efectuate

Acces direct la registrul de programări electronic, configurabil la nivel de medic/specialitate, orar și durată standard pentru consultative

Modul management

Generarea automată și fără erori a documentelor medicale

Acces la istoricul medical al pacientului, cumulat în urma vizitelor medicale din rețeaua icMED

Stabilirea diagnosticului și tratamentului din liste predefinite. icMED recomanda singur schemele de tratament

Analiza detaliată a situației veniturilor și a serviciilor performante pe cabinete, medici si specialități, în funcție de tipurile de servicii si de modalitatea de plata

Optimizarea fluxului de activități prin planificarea intervențiilor, înregistrarea pacienților în sistem cu datele lor personale, tipărirea contractelor specifice pentru intervenții și încasarea serviciilor

Jurnal de evenimente actualizat în timp real (internări, externări, transferuri, intervenții, administrări)

Sintetizarea și prezentarea tuturor informațiilor pre-operatorii și oferirea de opțiuni pentru documentarea protocolului operator și a protocolului anestezic

Introducerea, validarea și optimizarea serviciilor decontate la CAS

Flexibilitate în construirea facturilor, adunând automat din sistem serviciile ce necesită facturare

Documentarea apelurilor de urgență, întocmirea fișelor de urgență, gestiunea ambulanțelor, a șoferilor și consemnarea deplasarilor la domiciliu

Spital

Raportări complete SIUI și DRG

Raportarea consumului de medicamente și generarea automată a tuturor documentelor contabile specifice

Gestionarea eficientă a programărilor, a fișelor de pacient, înregistrarea și încasarea serviciilor efectuate

Acces direct la registrul de programări electronic, configurabil la nivel de medic/specialitate, orar și durată standard pentru consultative

Modul management

Modul magazie

Generarea automată și fără erori a documentelor medicale

Acces la istoricul medical al pacientului, cumulat în urma vizitelor medicale din rețeaua icMED

Acces la o platforma completă pentru documentarea aspectelor clinice legate de medicina de urgență

Opțiunea de descărcare a bazelor de date  în format universal

Preluarea automata a bolilor cronice ale unui pacient nou inscris pe lista, daca acesta exista deja in baza nationala de date icMED

Stabilirea diagnosticului și tratamentului din liste predefinite. icMED recomandă singur schemele de tratament

Optimizarea fluxului de activități prin planificarea intervențiilor, înregistrarea pacienților în sistem cu datele lor personale

Jurnal de evenimente actualizat în timp real (internări, externări, transferuri, intervenții, administrări)

Sintetizarea și prezentarea tuturor informațiilor pre-operatorii și oferirea de opțiuni pentru documentarea protocolului operator și a protocolului anestezic

Introducerea, validarea și optimizarea serviciilor decontate la CAS

Flexibilitate în construirea facturilor, adunând automat din sistem serviciile ce necesită facturare

Documentarea apelurilor de urgență, întocmirea fișelor de urgență, gestiunea ambulanțelor, a șoferilor și consemnarea deplasarilor la domiciliu

Laborator

Modulul de laborator gestioneaza comunicarea intre aparatura de laborator si sistemul informatic, comunicarea putand fi uni sau bi directionala (adica atat transmiterea cererii catre analizor cat si primirea rezultatelor in functie de posibilitatile analizorului). Acest tip de legatura permite atat eficientizarea modului de lucru cat si optimizarea timpului de la emiterea unei solicitari de analiza pana la comunicarea rezultatului catre medicul care a cerut analiza, direct in fisa electronica unica a pacientului, imbunatatind astfel si privirea de ansamblu asupra evolutiei patologiei pacientului. Si toate acestea intr-un singur loc, intr-un mediu ultraportabil, accesibil de pe orice device cu conexiune la internet.

Modulul intocmeste de asemenea buletinul de rezultate pentru pacient, intr-un format personalizabil, atat cu rezultate partiale cat si finale. Valorile normale sunt configurabile pe varste si sexe iar baza de date pastreaza in format electronic valorile original transmise. Bineinteles ca va ofera de asemenea si diverse rapoarte, centralizatoare sau borderouri (atat cele prevazute in normele de lucru cat si cele personalizabile) si face si raportarea CAS.

Toate intr-un singur loc, la cateva click-uri distanta! Ca o cafea buna de dimineata dintr-un esspresor performant – un minim efort pentru un rezultat final savuros.

Farmacie

Modulul de farmacie realizeaza gestiunea stocurilor de medicamente si materiale sanitare din institutia dumneavoastra. Permite atat introducerea de noi stocuri conform documentelor de receptie cat si scoaterea si distribuirea acestora in functie de modul sau modurile de lucru specifice (bon de consum, condici de medicamente, etc). Ofera posibilitatea definirii si configurarii de gestiuni fiind liantul intre acestea, permitand transferurile, efectuarea de statistici sau rapoarte pentru fiecare in parte. Modulul de farmacie cu circuit inchis permite eliberarea de documente contabile: NIR, nota de transfer, bon de consum, fisa de magazie dar si rapoarte de consum pe diverse produse, balanta de stoc, liste de inventar, generare de fise de lucru pentru inventar si multe altele, intr-un mod facil si convenabil.

Partea si mai frumoasa este ca raportarea SIUI sau SIUI PNS se face direct de aici, fara multa bataie de cap. E ca si cum ati avea asistentul de farmacie perfect.

ICMED | Soluții